Vrácení zboží v zákonné lhůtě

V případě, že se rozhodnete vrátit zboží ve 14 denní lhůtě, pomůžete hladkému a rychlému vyřízení tím, že budete postupovat následovně:

  • Informujte nás prosím telefonicky (+420 773 963 775) nebo emailem info@e-baby.cz o Vašem záměru vrátit zboží
  • Domluvíme se, zda zboží pošlete sami nebo zda máme pro zásilku poslat přepravce
  • Vyplňte formulář pro vrácení zboží, který jste dostali e-mailem spolu s fakturou nebo si jej můžete vytisknout zde FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
  • Zboží prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození produktu nebo jeho obalu při přepravě
  • Vyčkejte dopravce nebo zboží odešlete na naši provozovnu (Adresa pro zaslání zboží: Tivali, s.r.o., Maříkova 1, Brno 621 00, tel: +420 773 963 775). Je možné zboží vrátit i osobně na výdejním místě.
  • Po přijetí a kontrole vráceného zboží Vám vrátíme peníze nebo vyměníme zboží (dle domluvy)

Reklamace zakoupeného zboží

Snažíme se eliminovat množství reklamací tím, že prodáváme značkové a kvalitní zboží. Bohužel i tak není možné se jim vyhnout zcela. Pokud jste nuceni zakoupené zboží reklamovat, mrzí nás to a pokusíme se Vám tuto nepříjemnost usnadnit. Postupujte prosím takto:

  • Informujte nás telefonicky (+420 773 963 775) nebo emailem info@e-baby.cz o Vašem záměru reklamovat zboží
  • Domluvíme se, zda zboží pošlete sami nebo zda máme pro zásilku poslat přepravce
  • Zboží prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození produktu nebo jeho obalu při přepravě, přiložte kopii faktury a popis závady a další relevantní informace
  • Vyčkejte dopravce nebo zboží odešlete na naši provozovnu (Adresa pro zaslání zboží: Tivali, s.r.o., Maříkova 1, Brno 621 00, tel: +420 773 963 775) Zboží můžete reklamovat i osobně na výdejním místě.
  • Po přijetí zásilky začneme co nejdříve pracovat na rychlém vyřízení reklamace. O jejím průběhu Vás budeme informovat.