Flossing v terapii a tréninku
Jednička mezi německými odborníky na flossing, fyzioterapeut Andreas Ahlhorn v této knize popisuje různé oblasti využití a na základě konkrétních potíží vysvětluje, proč a jakým způsobem dokáže flossing „léčit“.
Pro odeslání otázky prosím vyplňte následující formulář :
* Vyžadovaná pole
VLU20
Dostupnost: Skladem
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
365 Kč s DPH
s DPH
Jednička mezi německými odborníky na flossing, fyzioterapeut Andreas Ahlhorn v této knize popisuje různé oblasti využití a na základě konkrétních potíží vysvětluje, proč a jakým způsobem dokáže flossing „léčit“.
Flossing, česky natažení, je technika, při které se terapeutického cíle dosahuje kompresí vyvolanou ovíjením postižených míst pružnými gumovými páskami. Je to moderní terapeutická metoda, jejíž pomocí lze mírnit chronické i akutní bolesti a urychlit proces léčby zranění. Jednička mezi německými odborníky na flossing, fyzioterapeut Andreas Ahlhorn v této knize popisuje různé oblasti využití a na základě konkrétních potíží vysvětluje, proč a jakým způsobem dokáže flossing „léčit“.
Flossing lze využít i ke zlepšení fyzické výkonnosti. Krátkodobé „podvázání“ jednotlivých částí těla flossingovou páskou umožňuje mnohem rychlejší regeneraci svalů, šlach, kloubů a fascií.
Spoluautor, sportovní fyzioterapeut a osobní trenér Dennis Krämer představuje více než 50 cvičení, která lze kombinovat s flossingem za účelem zlepšení mobility a pohyblivosti tělesných partií ošetřovaných flossingovou páskou.
Autor: Andreas Ahlhorn, Dennis Krämer
Vázaná, barevná, 152 stran
Nakladatelství: Poznání
Produkt zatím nemá žádné hodnocení.
Jsme slušná firma
Když máme u produktu uvedenou dostupnost Skladem, máte jistotu, že zboží je přímo u ná na skladě a může být obratem připraveno k vyzvednutí či odeslání. Nemateme zákazníka žádným Skladem u dodavatele apod.
Snažíme se nabízet pouze kvalitní zboží. Proto se těšíme velmi malé míře reklamací. Když se ukáže některý produkt jako problematický, vyřadíme jej z nabídky. Nechceme, aby naši zákazníci byli zklamaní.
Spokojený zákazník není pro nás fráze, ale denní praxe. Když se nějaká reklamace přece jen vyskytne, vrátíme peníze nebo vyměníme zboží vždy. Kromě ojedinělých případů, kdy se nepoctivý zákazník rozhodne lhát a podvádět. Takové hry my hrát nebudeme.
Naši zaměstnanci se snaží plnit Vaše přání a vyřizovat objednávky rychle a pečlivě. Jsou to však jen lidé. Může se jim proto stát, že udělají chybu. Když se to stane, přiznáme to. Omluvíme se a pokusíme se ji co nejlépe napravit. Upřímného chování si ceníme i na druhých.
Pokud se Vám něco nezdá, nebo máte problém s objednávkou, ozvěte se nám na tel: +420 549 212 092 nebo napište na info@e-baby.cz. Dejte nám šanci situaci vysvětlit nebo vyřešit.
Jste s námi spokojení? Napište nám kladné hodnocení či pochvalu. Ta nás vždy potěší.
Děkujeme, jsme rádi, že díky Vám, můžeme dělat práci, která nás baví.